Op tweede paasdag werd het festivalseizoen geopend op Paaspop. Een groep enthousiaste vrijwilligers heeft het terrein opgeruimd. Lut had alles weer goed geregeld en de bus van stichting Moving Stones kon weer worden ingezet om het vervoer te doen. Heel blij met de buit :)