De jaarlijkse winteractie stond dit jaar in het teken van een grote lading hout naar Duinkerke. We konden dankzij alle donaties en een collecte 19 kuub hout brengen. Twee chauffeurs hebben vrijwillig de lading gebracht naar de Woodyard in Calais. Daar worden kleine pakketjes van het brandhout gemaakt. Deze worden uitgedeeld in de jungle, voor wat warmte en om op te koken. Dank voor alle bijdragen!
Filmpje van de actie: https://www.instagram.com/reel/DVTngM0iKF9/?igsh=MXQ0cmhvendjajkycw==